အဲဒီ တံတိုင္းရဲ႕ေနာက္မွာ (၁) – 
နရီမင္း

.

(၁)

အဲဒီတံတိုင္းရဲ႕ေနာက္မွာ
နံေစာ္ေနတဲ့ အခန္းေတြ ႐ွိတယ္။
အခန္းေတြရဲ႕နံရံေတြက ေပပြလို႔။
႐ုပ္ပုံတခ်ဳိ႕ စာသားတခ်ဳိ႕နဲ႔ အညစ္​အ​ေၾကးတခ်ဳိ႕။

နံရံေတြေပၚ
တခ်ဳိ႕က မျပည့္ဝတဲ့ လိင္ဆႏၵေၾကာင့္ ေပါက္ကြဲၾကသလို
တခ်ဳိ႕က အမွန္တရားေၾကာင့္ ေပါက္ကြဲၾကတယ္။

(ညစ္ညမ္းစာသားေတြ အမွန္တရားနဲ႔ ေရာေထြးေနပုံက
ခ်ိစ္တစ္ျခမ္း ယိုတစ္ျခမ္း သုတ္ထားတဲ့
ေပါင္မုန္႔လို အရသာမ်ဳိးပဲ)

ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​
အမွန္တရားေရာ လိင္ဆႏၵပါ
သံတိုင္ေတြေနာက္ ေသာ့ခတ္ခံထားရတယ္။

ဒုစရုိက္​ေရာ သုစ႐ုိက္ပါ သံတိုင္ေတြေနာက္ 
အလြယ္​တကူ ေရာက္လာႏိုင္တာေပါ့။

နံရံတစ္ေနရာမွာ
ေဖာက္ျပန္သြားတဲ့ ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ႐ုပ္ပုံနဲ႕
ဂုဏ္ျပဳစာသားေတြ ေတြ႕လိုက္ရတယ္
ယင္တေလာင္းေလာင္းနဲ႔။

ဒါေတြ ႐ွိေနခဲ့တာ ႏွစ္အတန္ၾကာခဲ့ပုံပါ
ေဟာင္းႏြမ္းသြားတဲ့ အမွန္တရားဆိုပါစို႔
ဒီနံရံေတြေပၚမွာပဲ ေခတ္ဟာ ေျပာင္းေျပာင္းသြားတယ္။

ဒီအခန္းေတြထဲ ေရာက္လာသူေတြဟာလည္း
အမ်ဳိးအစားေျပာင္းသြားတယ္။

ေခတ္ေတြ ေျပာင္း လူေတြ ေျပာင္းေတာ့
နံရံေပၚက ႐ုပ္ပုံေတြ စာသားေတြလည္း ေျပာင္းေျပာင္းသြားၾကတယ္။

ဒါေပမဲ့
နံရံေတြကေတာ့
ကမၻာတည္သေရြ႕ ခိုင္ခံ့ေနဦးမယ့္ပုံပဲ။

နရီမင္း
၇- ၁၁- ၂ဝ၁၈

မွတ္ခ်က္။ အဲဒီတံတိုင္းရဲ႕ေနာက္မွာ (၂) ကိုု ဆက္လက္ေဖာ္ျပသြားပါမည္။