မင္းေက်ာ္ခိုင္ – က်ေနာ္နဲ႔ ဂစ္တာတီးတဲ့ မိုးေက်ာ္

.

“မင္းေက်ာ္ခိုင္ရာ တခ်ဳိ႕လူေတြက ေစတနာနဲ႕ မတန္ၾကဘူးကြာ၊
ေနာက္ … ဘြဲ႕လက္မွတ္မရွိရင္ ငါတို႕ဘဝက လူရာမဝင္ေတာ့ဘူးလား၊
ဘြဲ႕ လက္မွတ္ရွိၿပီး ပညာမတတ္တဲ့သူေတြနဲ႕ ငါ ဘယ္လိုမွ ဆက္ဆံလို႕မရေတာ့ဘူးကြာ၊
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ မင္းနဲ႕ငါ ေက်ာင္းျပန္တက္မယ္၊
ဒို႕ ဦးခ်စ္ဆိုင္မွာဆံုမယ္၊ ၿပီးရင္ စာေပးစာယူ သြားေလွ်ာက္ၾကမယ္ကြာ … …”တဲ့။
(အဲဒီစကားေတြ သူ က်ေနာ့္ကို မထင္မွတ္ပဲ ေနာက္ဆံုးေျပာသြားတဲ့စကားေတြပါ)

သူ ငယ္ခ်င္း မိုးေက်ာ္အေၾကာင္းျပန္ေတြးမိရင္ ၂ဝ၁၈ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၄ ရက္ေန႕ဟာ သူကြယ္လြန္ခဲ့တာ ၃၄ ႏွစ္ေျမာက္တဲ့ေန႕ပါ။ တခ်ိန္က ခိုင္မိုးျပည့္ ဆိုၿပီးသူငယ္ခ်င္း ၃ ေယာက္ ေတးျမံဳငွက္နဲ႕ ဂီတေလာကကိုစတင္ထိုးေဖာက္ခဲ့ၾကတဲ့ ခိုင္ထူး၊ မိုးေက်ာ္၊ ရာျပည့္…။ က်ေနာ္နဲ႕ ခိုင္ထူးက လံုးဝမဆံုဖူးခဲ့ပါ၊ မိုးေက်ာ္နဲ႕ ဘိုတင့္တို႕ကေတာ့ ရင္းရင္းႏွီးႏွီးတြဲျဖစ္ ကဲျဖစ္ခဲ့ၾကတာပါ။

က်ေနာ္ ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီး ေဒသေကာလိပ္မတက္ခင္ အိမ္နီးခ်င္းသူငယ္ခ်င္း ကိုေက်ာ္ေဇာ(ကြယ္လြန္) တို႕ ညီအကိုေတြနဲ႕ ညဘက္ေတြမွာ သမိုင္းဝင္းထဲက မိန္းကေလးအေဆာင္ေတြေရွ႕သီခ်င္းသြားဆိုၾကတာ လိုက္လိုက္သြားတဲ့ အေဆာင္ညေတြ ၁၉၇၉ ခုႏွစ္။

ကိုေက်ာ္ေဇာအကိုက ကိုအုန္းျမင့္ (ခိုင္ထူးနဲ႕ ေတးျမံဳငွက္အေခြမွာ လူစိမ္း၊ တေပြထဲ သီခ်င္းေတြဆိုတဲ့ ရီေဇာ္) လည္း ၂ဝ၁ဝ ခုႏွစ္၊ မတ္လ ၂ဝ ရက္ေန႕မွာ ေလာကႀကီးကိုခြဲခြာသြားခဲ့ပါၿပီ။

၉၇၉ ရဲ႕ေဆာင္းတညမွာ အင္ၾကင္းေဆာင္ေနာက္မွာ သီခ်င္းဆိုၾကဘို႕ေရာက္သြားေတာ့ သကၠလပ္ေကာင္းဘြိဳင္ဦးထုပ္ေဆာင္းထားတဲ့သူတေယာက္က ဂစ္တာတလက္ကို ကိုင္ထားရင္း
“ဟယ္လို ..အိုင္ပီ..” လို႕ ကိုအုန္းျမင့္ကိုႏႈတ္ဆက္တယ္.
“ ေဟး…ကိုတိုး ”လို႕ကိုအုန္းျမင့္ကျပန္ႏႈတ္ဆက္ရင္း က်ေနာ္နဲ႕ကိုတိုးကိုမိတ္ဆက္ေပးပါတယ္။

ေနာက္ သူနဲ႕ပါလာတာ ကိုရဲ (ကိုရဲလြင္)၊ အဲဒီကာလက စာေရးဆရာ ဆရာမင္းသိခၤနာမည္ႀကီးေနခ်ိန္၊ ကိုတိုးက ကိုအုန္းျမင့္ကို အိုင္ပီ လို႕အျမဲေခၚတယ္။ ကိုရဲ နဲ႕မိတ္ဆက္ေပးေတာ့ ကိုရဲက မင္းေက်ာ္ခိုင္ဆိုေတာ့ မိုင္ေက်ာ္ခင္းေပါ့ ဆိုၿပီး စသိက်ြမ္းခဲ့ၾကတာ။ ကိုရဲက စကားေတြကို သူ႕အထာနဲ႔ေျပာင္းျပန္ယူယူၿပီးေျပာတတ္တယ္။ အဲဒီကတည္းက က်ေနာ့္ကို ကိုရဲက မိုင္ေက်ာ္ခင္းလို႕ေခၚခဲ့တာ။

“လြဲခ်င္တာ့ ရဲလြင္နဲ႕ေတြ႕ေတာ့တာေပါ့”၊ “မုတ္ဆိတ္ထားတာ မိတ္စုတ္ေတြနဲ႕မေတြ႕ခ်င္လို႕”….
“က်ည္ဆံေတြနဲ႕ ၾကံစည္ေနၾကျပန္ၿပီ…” အဲလိုစကားေတြေျပာတာ….။ မိုးေက်ာ္နဲ႕ ဘိုတင့္တို႕ကလည္း က်ေနာ့္ကို မိုင္ေက်ာ္ခင္းလို႕ပဲေခၚၾကတယ္။

အဲဒီကာလေတြတုန္းက ကိုတိုးက သူ႕ အဥၨလီအတြက္ ဂီတဥၨလီသီခ်င္းေခြအတြက္ အင္ၾကင္းေဆာင္ေနာက္မွာ ညစဥ္လာဆိုေနၾက၊ ရန္ကုန္လာရင္ ကီလီလမ္းက သားေထြးတို႕ အိမ္မွာအျမဲတည္းတယ္၊ အေဆာင္ေနာက္ကို သားေထြးလည္း လာလာဆိုတယ္၊ ကိုယ္ပိုင္သံစဥ္ေတြစပ္ၾကဆိုၾကေပါ့၊ က်ေနာ္က ေဝေလေလ..ဂစ္တာလည္းမတီးတတ္၊ ရတဲ့သီခ်င္းဆို ဝင္ဝင္ေအာ္တာ၊ ေပ်ာ္စရာကာလေတြပါ။

နာက္ ကိုေနဝင္းလည္းေရာက္လာေတာ့ ဝိုင္းကပိုစည္လာတယ္၊ ကိုေနဝင္းကို ေမာင့္လျပည့္ဝန္း ကိုေနဝင္းလို႕လူသိမ်ားတဲ့အခ်ိန္။ သူကလည္း သကၠလပ္ေကာင္းဘြိဳင္ဦးထုပ္နဲ႕ပဲ။ ကိုတိုးက စကားနည္းတယ္။
သူ႕သီခ်င္းပဲ စိတ္ထဲထားၿပီးဆိုေနတာ။ အင္ၾကင္းေဆာင္ေနာက္မွာ တျခားမိန္းကေလးေက်ာင္းသူအေဆာင္ေတြျဖစ္တဲ့ ႏွင္းဆီ၊ ကံ့ေကာ္ေဆာင္ေတြကိုကူးတဲ့ အမိုးနဲ႕ ေကာ္ရဒါစၾကၤန္လမ္းေတြရွိတယ္။ က်ေနာ္တို႕ ကိုတိုးတို႕အုပ္စုက အဲဒီစၾကၤန္လမ္းအမိုးေပၚတက္ထိုင္ၿပီးတီးၾကဆိုၾကတာ။ ကိုတိုး၊ ကိုရဲတို႕က အသက္၃ဝ ေက်ာ္၊ က်ေနာ္က ၂ဝ။

ကိုတိုးက ညဦးပိုင္းဆိုရင္ အဥၨလီအတြက္ဂီတဥၨလီ၊ စိုးစိတ္ေစြစံစားေစ၊ ဒို႕ရင္ထဲ၊ လင္းပါေလရွင္ေနမင္း၊ ညဥ့္နက္လာမွ သဇင္ည၊ ေစာင္းႀကိဳးရိႈက္သံ၊ အရြယ္လြန္ေရြ႕လ်ား…သီခ်င္းေအးေလးေတြဆိုတာ…
ကိုတိုး ခဏနားလို႕ ကိုရဲဆိုေတာ့မယ္ဆိုရင္ ကိုရဲကို က်ေနာ္အျမဲဂ်ီက်တယ္၊ ကိုရဲ….အခ်စ္မဲ့တဲ့သေဘာ သီခ်င္းဆိုဗ်ာ..ၿပီးရင္ အဂၤလိပ္သီခ်င္း Let it Be …။ ကိုရဲက Let it Be သီခ်င္း အပါအဝင္ Beatles သီခ်င္းေတြဆိုတတ္တယ္။

တျခားအေဆာင္ေက်ာင္းသားေတြလည္း သီခ်င္းလာဆိုၾကတယ္၊ ေက်ာင္းသားလူငယ္တို႕သဘာဝ ၾကဴၾကတာ၊ ႀကိဳးစာေနဆဲသူေတြ၊ အေျဖေစာင့္ေနတဲ့သူေတြ၊ သမီးရည္းစားျဖစ္ခါစေတြ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳးေပါ့။ ဒါေပမယ့္ တဖြဲ႕နဲ႕တဖြဲ႕ အလွည့္က်ဆိုၾကတာ၊ စည္းကမ္းရွိၾကတယ္၊ တခ်ိဳ႕ေက်ာင္းသားေတြကလည္း အျပင္မွာေသာက္စားလာၾကၿပီး အေဆာင္အျပန္ မိန္းကေလးအေဆာင္သူေတြကို လွမ္းေအာ္ၿပီး စ ၾက ေနာက္ၾကတာေတြေရာ အစံုေပါ့။

က်ာင္းသားေတြအမ်ားစုက ပုဆိုးေတြျခံဳၿပီးလြတ္လြတ္လပ္လပ္သြားလာေနႏိုင္ၾကတဲ့ကာလေတြ။ ေက်ာင္းသူအေဆာင္ေတြနဲ႕ ေက်ာင္းသားအေဆာင္ေတြျဖစ္တဲ့ ခေပါင္း၊ ဒူးယား၊ အုန္းေတာ၊ ပုပၸါး အေဆာင္ေတြၾကားမွာ မိုးလင္းဖြင့္တဲ့ စားေသာက္ဆိုင္တန္းရွိတယ္။ ကိုတိုးတို႕ ကိုရဲတို႕က စက္မႈတကၠသိုလ္က ဆရာ (နံမည္မမွတ္မိေတာ့ဘူး) ဖြင့္ထားတဲ့ ကန္သာယာ စားေသာက္ဆိုင္မွာထိုင္ျဖစ္ၾကတာမ်ားတယ္။

ကိုတိုးတို႕ကို အဲဒီတုန္းက လူသိနည္းေသးတယ္။ နာမည္မႀကီးေသးခင္ကိုး။ ကိုရဲကိုေတာ့ ေဘ့စ္ကိုရဲလြင္၊ ကိုေနဝင္းကိုေတာ့ ေမာင့္လျပည့္ဝန္း၊ ကိုေမာင္ကေတာ့ အဥၨလီေမာင္ေမာင္ နာမည္ေတြသိၾကေပမယ့္ သူတို႕ဘယ္သူေတြဆိုတာ လူနဲ႕နာမည္တြဲမသိတဲ့သူမ်ားတယ္။ စိုင္းထီးဆိုင္ရဲ႕ ေမာင့္လျပည့္ဝန္းပါတဲ့ စိတၱဇအလြမ္း၊ ခိုင္ထူးရဲ႕ အဥၨလီ အေခြေတြထြက္ၿပီးတဲ့ ကာလေတြပါ။

ဒသေကာလိပ္ေတြမွာ သခ်ၤာနဲ႕ ဇီဝေဗဒ အဓိကေမဂ်ာ ႏွစ္ခုပဲရွိတယ္။ ေဆးေက်ာင္းသြားခ်င္ရင္ ဇီဝေဗဒကိုယူ၊ အင္ဂ်င္နီယာေက်ာင္းသြားခ်င္ရင္ သခ်ၤာကိုယူ၊ ေဒသေကာလိပ္ ၂ မွာ က်ေနာ္က သခ်ၤာယူထားေတာ့ မနက္ ၇ နာရီေက်ာင္းတက္ရတယ္။ မနက္ပိုင္းမတက္ျဖစ္တာမ်ားပါတယ္။ အတန္းထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြရလာတယ္။ ဗဟန္းကေနေက်ာင္းလာတက္တဲ့ ဂစ္တာတီးတဲ့မိုးေက်ာ္၊ ေတာင္ႀကီးက ညီညီ (ကြယ္လြန္)၊ ပုသိမ္က ခင္ေမာင္စိုး၊ ျမင္းျခံက ေမာင္နီ (ကြယ္လြန္)တို႕ပါ။ က်ေနာ္တို႕အတန္းက M8, က်ေနာ့္ခံုနံပါတ္က 1427, မိုးေက်ာ္နဲ႕ က်ေနာ္က ခံုနံပါတ္ ေရွ႕နဲ႕ေနာက္။

ရင္တုန္းက မိုးေက်ာ္က သီရိေဆာင္၊ မာလာေဆာင္ေရွ႕ေတြမွာ ညဘက္တီးေန ဆိုေနက်။ သူနဲ႕က်ေနာ္ ေက်ာင္းမွာအတြဲမ်ားလာတယ္။ သူလည္း အင္ၾကင္းေဆာင္အေနာက္မွာ ဂစ္တာလာလာတီးတယ္။ သူ ညဘက္အင္ၾကင္းေဆာင္ကို ဂစ္တာလာတီးရင္ ကိုဗစ္(ကိုဆလိုင္းဇာလ်န္း) ပါ တခါတခါ ပါလာတတ္တယ္။ အဲလိုညမ်ိဳးဆို ေဘ့စ္ဂစ္တာသမားႏွစ္ေယာက္ ကိုရဲနဲ႕ ကိုဗစ္တို႕ဆံုၾကတဲ့ညေတြ။ သူတို႕လက္ေသြးၾကတာေတြ နားေထာင္မဝခဲ့ဘူး။ မိုးေက်ာ္က လိဒ္ဂစ္တာသမားပီပီ ဂစ္တာကို ဆလိုက္ဒ္ ဆြဲၿပီးတီးတတ္တယ္၊ တိတ္ဆိတ္တဲ့အေဆာင္ညေတြမွာ ဂီတသံစဥ္ေတြနဲ႕မူးယစ္ၾကတဲ့အမွတ္တရညေတြပါ။

ကိုရဲ ၆ မိုင္က ခရမ္းျပာလို႕လူသိမ်ားလာမယ့္ ရတနာၿမိဳင္အေဆာင္ကိုေျပာင္းၿပီးလာေနေတာ့ က်ေနာ္နဲ႕အတူ မိုးေက်ာ္လည္း လိုက္လိုက္လည္တတ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုရဲတို႕နဲ႕ မိုးေက်ာ္ သိပ္မတြဲျဖစ္ၾကပါဘူး…။ မိုးေက်ာ္က အဲဒီအခ်ိန္ ေတးပန္းခ်ီ (The Aces) မွာ တီးေနၿပီ။ ေမ စတူဒီယိုမွာ တီးျဖစ္တာမ်ားတယ္၊ တဂ်ဴတီကို ၇၅ က်ပ္ သူရတယ္။ လၻက္ရည္တခြက္ ၁ က်ပ္၊ ဒူးယား ၃ လိပ္ ၁ က်ပ္ေခတ္။

မိုုး ေက်ာ္က ညဘက္အေဆာင္မွာ ဂစ္တာတီးၿပီးရင္ အဆိုေတာ္မြန္းေအာင္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း ေနာ္ဂ်ာ ေနတဲ့ ပညာေရးတကၠသိုလ္ဝင္းထဲက နဝေဒးအမ်ိဳးသားအေဆာင္မွာ သြားသြားအိပ္တတ္တယ္။ သူအေနမ်ားခဲ့တာက ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ဝင္းထဲက judson ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းနားက ဆရာအိမ္တအိမ္ျဖစ္တဲ့ ဖာသာကိုေလး တို႕အိမ္ပါ။ (Father) ဖာသာကိုေလးရဲ႕ သားေတြျဖစ္တဲ့ ကိုကို၊ ညီညီတို႕နဲ႕ သြားေနခဲ့တာပါ။

ဘိုတင့္ (ရာျပည့္) က က်ေနာ့္ ထက္အသက္ႀကီးတယ္ ၆ ႏွစ္။ ဒါေပမဲ့ သူငယ္ခ်င္းလိုေနၾကဆက္ဆံၾကတာ။ ဘိုတင့္ လို႕လဲ ေခၚတာႏႈတ္က်ိဳးေနၿပီ။ ဘိုတင့္က သူ႕ ပါဝါမ်က္မွန္ အဝိုင္းရယ္၊ ဂ်င္းေဘာင္းဘီကို မႏၱေလးဖိနပ္ နဲ႕တြဲစီးတာ၊ လြယ္အိပ္က အျမဲလြယ္လ်က္ပဲ။ တခါတခါ ေတာ့ အင္းေလးပုဆိုးနဲ႕ေပါ့၊ သူေနတာက ကန္ေတာ္ကေလးမွာ (ေအာင္ဆန္းကြင္းနား)၊ အရင္ သူက သေဘၤာသား၊ ပိုက္ဆံစုၿပီး အေခြထုတ္တာ၊ သီခ်င္းေရးတာအျပင္ သီခ်င္းဆိုခ်င္တဲ့ ပိုးကလဲ အျပည့္ေလ။ ၁၉၈ဝ ေလာက္က စ ၿပီး သူအျမဲတမ္း ခရမ္းျပာမွာက်င္လည္ေတာ့တာ။ သူနဲ႕အတူ ရစ္ခ်က္ (သက္ႏိုင္ဦး) လည္းမၾကာမၾကာလာတယ္။

အဲဒီအခ်ိန္ ဘိုတင့္နဲ႕ မိုးေက်ာ္ သိပ္မတြဲျဖစ္ၾကေတာ့ဘူး။ မိုးေက်ာ္က The Aces ဝိုင္းမွာတီးေနၿပီမို႕မေတြ႕ျဖစ္ၾကတာ။ မိုးေက်ာ္က သိပ္ေနာက္တာေျပာင္တာမရွိဘူး၊ သူသိပ္ရင္းႏွီးတဲ့သူမွ ေနာက္တတ္တာ …။

ဒီ လိုနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ေဒသေကာလိပ္က ပထမႏွစ္စာေမးပြဲ အတြက္ေျဖၾကရၿပီ။ မိုးေက်ာ္နဲ႕က်ေနာ္က ဘာစာမွ မရဘူး၊ ေက်ာင္းမွမွန္ေအာင္မတက္ခဲ့ၾကတာ။ ဒါေပမယ့္ ေမးခြန္းေတြက သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ဆီက ရထားတယ္။ ဒါနဲ႕ ႏွစ္ေယာက္သား စာခိုးခ်ဘို႕ Field Jacket တထည္စီ ဝတ္ၿပီး ဂ်ာကင္အိတ္အမ်ားႀကီးထဲ စာေတြျဖဲထည့္ၿပီးခိုးခ်ဘို႕ လုပ္ၾကတယ္။ ေျဖရတာက သူနဲ႕ က်ေနာ္က ေရွ႕ခံု ေနာက္ခံု၊ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ စာေမးပြဲခန္းထဲ ေႏြေခါင္ေခါင္ Field Jacket ႀကီးေတြနဲ႕ ေခ်ြးေတြျပန္ၿပီး ဘယ္ေမးခြန္းရဲ႕ အေျဖက ဘယ္အိတ္ထဲ ထည့္ထားမွန္းမသိနဲ႕ ႏွစ္ေရာက္သား ေအာင္ျမင္စြာ စာေမးပြဲက်ၾကေလသတည္းေပါ့ဗ်ာ….။ က်န္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြ ညီညီတို႕ ေမာင္နီတို႕ ခင္ေမာင္စိုးတို႕က ေက်ာင္းတက္မွန္ၿပီးေအာင္သြားၾကတယ္။

မိုုး ေက်ာ္က အရက္နဲ႕မတည့္ဘူး၊ က်ေနာ္က အရက္ေသာက္တယ္၊ မိုးေက်ာ္နဲ႕ေပါင္းၿပီး အျငိမ္လိုင္းလည္းဝင္ပူးတာပါပဲ၊ ေန႕ခင္းပိုင္းဆို ကြန္ပစ္မယ္၊ ငါးစားမယ္၊ သဇင္ျငိမယ္၊ မုတ္ေတာ့ က်ေနာ္ မပူးဘူး။ မိုးေက်ာ္အေဆာင္ေတြမွာ ညဘက္ ဂစ္တာလာလာတီးတဲ့အခါ တခါတေလက် Ground Sheet အခင္းနဲ႕ ေရေႏြးဘူးနဲ႕ လာတတ္တယ္။ သူအျမဲဆိုေနၾကက ေတးျမံငွက္၊ ေနာက္တပုဒ္က ေကာ္ပီသီခ်င္း။ ေဒဗီ ရဲ႕ “ေတာသားေလး ရြာအျပန္” သီခ်င္းပါ။

“ေတာသားေလး ရြာအျပန္”

* ေနညိဳခ်ိန္မွာ ေရခပ္ဆင္းတဲ႔ ေတာအလွေတြ
ပုေလြသံရွည္ ေရတြင္းနားမွာေ၀
ႏြားနီႏြားျပာ ေအာ္ဟစ္ေငါက္တဲ႔ ေခြးေလးေရ
ကိုယ္ျပန္လာျပီ ဇာတိေမြးဌာေန
(ေတာ႔ဓေလ႔စရိုက္ကို တမ္းတရင္းနဲ႔
ျမိဳ႕က ေက်ာင္းသားေမာင္ ျပန္လာပေလ)၂

* အရုဏ္လာရင္ လုပ္ငန္းစဖို႔ ကၽြဲႏြားျပင္
ေ၀လီေ၀လင္း အခ်မ္းဓာတ္ မျပယ္ခင္
ပူပူေလာင္ေလာင္ ေကာက္ညွင္းေပါင္းနဲ႔ ‘ဖြတ္’၊ ‘ပုုတတ္’ ကင္
အဆာေျပ ဟိုတယ္ထက္လည္း ေကာင္းတယ္ထင္
(ဗမာ႔ဓေလ႔ထံုးစံ ေတာက ဆက္ခံ
ရိုးရာ ခ်စ္စရာ မူဟန္ပန္)၂

* ျမန္မာဆန္ဆန္ ဆံေတာက္ဖားနဲ႔ ေတာအလွေတြ
စိုစိုေျပေျပ ရႈတိုင္းတင္႔တယ္ေန
လယ္ယာတခြင္မွာ ပါးကြက္ၾကားနဲ႔ ေကာက္စိုက္ေန
မူယာမာယာ မမ်ားတတ္သူေတြ
(ၿမိဳ႕ကေဆးျခယ္ ေတာက အ,ရိုးတယ္
ရိုးရိုးေလးနဲ႔ ယဥ္ေပတယ္)၂

* သာယာစိုေျပ ရႈတိုင္းေမာတဲ႔ ေမြးရပ္ေျမ
ရြာအျပင္မွာ ျမစ္ၾကီးစီးကာေခြ
ေလျပည္လာရင္ ေျမသင္းရနံ႔တို႔ သင္းပ်ံ႕ေန
လယ္ယာတခြင္မွာ အႏွံ႔၀င္းဝါေရႊ
(လျပည္႔ညမွာ စကား၀ိုင္းဖြဲ႔ကာ
အၾကမ္းအိုးတအိုုးနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ)၂

* နဒီမဂၤလာ ျမစ္ကမ္းနဖူးက ကုန္းျမင္႔မွာ
ေစတီတဆူ တည္ထား သပၸာယ္စြာ
ရြာအ၀င္မွာ သကၤန္းကပ္လို႔ ေကာင္းမႈရွာ
ညီညီညာညာ သဒၶါတရားထက္သန္စြာ
(တေယာက္တလွည္႔အားနဲ႔ ျပဳၾကကုသိုလ္
ေသြးစည္းၾကစို႔ ညီအစ္ကိုပမာ)၂

ဘို တင့္ (ရာျပည့္) အသံသြင္းတဲ့ ေမ စတူဒီယိုမွာ ACES နဲ႔ တီးခတ္တဲ႔ ရာျပည္႔ ရဲ႕ တကိုယ္ေတာ္ ဒုတိယစီးရီး “နဒီမဂၤလာ”ေတးစုသြင္းေတာ့ က်ေနာ္က မိုးေက်ာ္နဲ႕ ခဏခဏလိုက္သြားျဖစ္တယ္။ ေမ စတူဒီယိုမွာ Aces နဲ႕ သြင္းတဲ့ သူ႕စီးရီးေတြ၊ သူဆိုတဲ့အထဲ က်ေနာ္ႀကိဳက္တဲ့သီခ်င္းေတြက ညဘက္အေဆာင္ေတြမွာ အျမဲတရင္းတႏွီးၾကားၿပီးသား ေတးေရးကိုေမာင္ေမာင္တို႕ ကိုရဲတို႕ သီခ်င္းေတြ။

ကိုုယ္မငိုုတတ္ေတာ့ဘူး၊ ပန္းခရမ္းျပာ၊ ပန္းဇာတ္သိမ္း၊ ညီမေလးေရ စဥ္းစားစမ္း၊ နာမည္ပ်က္လူဆိုး၊ နဒီမဂၤလာ၊ မပံုလို႕လဲ ပံုခဲ့တယ္….။ အေဆာင္ညေတြမွာ ကိုရဲ၊ ကိုေမာင္ သူတို႕ကိုယ္တိုင္ေရးၿပီးဆိုခဲ့ၾကတဲ့သီခ်င္းေတြေပါ့၊ အဲဒီအခ်ိန္ေတြတုန္းက သူတို႕ေရးၿပီး ဘယ္သူ႕မွမေရာင္းေသးခင္ သူတို႕ကိုယ္တိုင္ဆိုၾကေတာ့ နားေထာင္ရတဲ့အရသာက အေခြထြက္ၿပီးမွ နားေထာင္ရတာနဲ႕ ကြာတယ္၊ မတူဘူး၊ ေနာက္တခုက အေဆာင္ေနာက္ဖက္ညဥ့္နက္ပိုင္းေတြမွာ လေရာင္နဲ႕ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ဆိုၾကတီးၾကတဲ့အခ်ိန္ေတြလဲျဖစ္ခဲ့တာကိုး…. တကယ္လြမ္းစရာေကာင္းတဲ့သီခ်င္းေတြပါ။

မိုုး ေက်ာ္က ဘိုတင့္(ရာျပည့္) ကို သူငယ္ခ်င္းသံေယာဇဥ္ႀကီးတယ္၊ သီခ်င္းတိုင္းကို တကယ္ေစတနာအျပည့္နဲ႕တီးေပးခဲ့တယ္၊ ဒါေတာင္အဲဒီအခ်ိန္က သူက Second Lead သမား၊ ဘိုတင့္ ရဲ႕သီခ်င္းေတြမွာ ေသခ်ာနားေထာင္ၾကည့္၊ Lead Slide ကစားထားတာေတြက မိုးေက်ာ္လက္ရာေတြ၊ အတီးသမားေတြအားလံုးၿပီးသြားေပမဲ့ မိုးေက်ာ္က ဘယ္ေတာ့မွ အားမရဘူး၊ သူထပ္ျဖည့္တီးတာအျမဲပဲ…။ ေဘ့စ္တီးတဲ့ ကိုဗစ္ (ကိုဇာလ်န္း)၊ Drum တီးတဲ့ ေအာ္စကာသန္းတင္ ကလဲ ေစတနာအျပည့္ပါ၊ စမ္းေခ်င္းမွာရွိတဲ့ ေအာ္စကာ့အိမ္ကို မိုးေက်ာ္နဲ႕ ၃ ေခါက္ေလာက္ေရာက္ခဲ့ဖူးတယ္။

ဟာ မိုနီ ဆိုအလွည့္ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္တို႕ သူငယ္ခ်င္းအားလံုး Vocal ခန္းထဲဝင္ၿပီးဝိုင္းေအာ္လိုက္ၾကတာ အသံဖမ္းေနတဲ့ ကိုရဲေခါင္ေတာ့စိတ္ညစ္မွာပဲလို႕ ခုမွ ျပန္ေတြးမိတယ္၊ တကယ္ေတာ့ သူအသံမဖမ္းခဲ့ပါဘူး၊ တေယာက္တေပါက္ ေကာင္းေကာင္းနဲ႕ ဝိုင္းေအာ္ေနၾကတာကိုး။ ခဏနားတဲ့အခ်ိန္က်ေတာ့ အသံသြင္းခန္းမအျပင္ ျခံထဲမွာ ကိုဗစ္ (ကိုဇာလ်န္း)၊ Drumer ေအာ္စကာသန္းတင္တို႕ မိုးေက်ာ္တို႕ ကက္ဆက္ဖြင့္ၿပီး သီခ်င္းေတြနားေထာင္ေနၾကတယ္၊ (အဲဒီေခတ္က ကက္ဆက္ေခတ္ကိုး)။

သူ တို႕ တဝိုင္းထဲ အတူတီးေနၾကေပမဲ့ အေၾကာင္းကိစၥမရွိရင္ တေယာက္နဲ႕တေယာက္သိပ္စကားမေျပာၾကဘူး၊ ကိုယ့္ အေတြးနဲ႕ကိုယ္ပဲေနၾကတာ၊ ခဏေနေတာ့ ကိုရဲေခါင္ကလွမ္းေမးတယ္၊ အတီးပိုင္းမွာ ဘယ္သူေတြ ဘာေတြထပ္ျဖည့္ခ်င္ၾကေသးလဲ တဲ့၊ အဲဒီမွာ မိုးေက်ာ္က က်ေနာ္ထပ္လိုက္ခ်င္ေသးတယ္ဆိုလို႕ က်ေနာ္ပါ မိုးေက်ာ္နဲ႕ အတီးခန္းထဲသူတီးတာ လိုက္နားေထာင္တယ္၊ မိုးေက်ာ္က အဲဒီတုန္းက Second Lead တီးတာ၊ Lead တီးတာက ပက္ထရစ္၊ မိုးေက်ာ္က သူ႕ ဂစ္တာနဲ႕ သူလိုမယ္ထင္တဲ့ေနရာေတြမွာ Slide လိုက္ျဖည့္တာ။

သီ ခ်င္းသြင္းေတာ့ ေမ စတူဒီယိုမွာ၊ သူေတာ္ေတာ္ကုန္သြားတယ္။ ပိုက္ဆံေျပာတာ။ အသံသြင္းတဲ့ေန႕တိုင္း အေပါင္းအသင္းေတြအားလံုးကို ဒိုင္ခံျပဳစုတာ၊ အခ်ိဳႀကိဳက္သူေတြအတြက္အခ်ိဳ၊ အၾကမ္းၾကိဳက္သူေတြအတြက္အၾကမ္း..လံုးဝ လိုေလေသးမရွိ၊ က်ေနာ္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္က အတီးပိုင္းေတြၿပီးၿပီ၊ သူ႕ အဆိုထပ္တဲ့ေန႕ေတြ၊ က်ေနာ္က မိုးေက်ာ္နဲ႕ပါလာတာ၊ အဲဒီတုန္းက ဘိုတင့္က သူ႕ စီးရီးပန္းခရမ္းျပာအတြက္အေတာ္ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္၊ ထင္သေလာက္မေပါက္ခဲ့တာေတာ့ သူ႕ကုသိုလ္လို႕ပဲေျပာရမွာပဲ။

သူ အေမရိကေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူနဲ႕အတူေနၾကတာက က်ေနာ္နဲ႕ ေတာ္လွန္ေရးမွာ ခင္ၾကသိၾကတဲ့သူေတြ၊ ျခေသၤံ့ႀကီး ေခၚ အံ့ကူနဲ႕ေနတယ္၊ က်ေနာ္နယူးေယာက္ေရာက္ၿပီး ၅ႏွစ္အၾကာ ၂ဝဝ၉ ထဲမွာ၊ သူဖုန္းဆက္ေတာ့ မိုင္ေက်ာ္ခင္းေရ မင္း Dennis (မြန္းေအာင္) နဲ႕ အဆက္အသြယ္ရွိလား၊ အားလံုးကိုသတိရတယ္ကြာ၊ ခရမ္းျပာေရာ၊ ကိုအုန္းျမင့္(ရီေဇာ္)၊ ကိုရဲ၊ ကိုတိုး၊ ကိုေနဝင္း၊ ကိုေမာင္၊ မိုးေက်ာ္..အားလံုးပဲကြာ..အရင္လိုဘဝေတြျပန္မရတာကိုလြမ္းတယ္၊ သီခ်င္းေတြလဲေရးျဖစ္တယ္…။ သူေျပာတာအမ်ားႀကီးပါ၊ သူ႕သီခ်င္းအသစ္ေတြေတာ့ လူခ်င္းမဆံုျဖစ္ေတာ့ က်ေနာ္လဲမၾကားခဲ့ရပါဘူး…အေမရိကားမွာေနၾကတယ္ဆိုေပမဲ့ အေရွ႕ျခမ္းနဲ႕ အေနာက္ျခမ္းေလ…အေဝးႀကီး….။

သူကြယ္လြန္တဲ့အခ်ိန္က ၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ ၊ ဒီဇင္ဘာ (၉)ရက္ေန႕၊ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု ၊ ဆန္ဖရန္စစၥကိုၿမိဳ႕၊ ျပည္သူ႕ေဆးရံုႀကီးမွာ ကြယ္လြန္ခဲ့တာပါ၊ သူဆံုးတဲ့အခ်ိန္မွာ သူ႕အသက္ (၅၄) ႏွစ္…..။

A ces တီးဝိုင္းက မဂၤလာေဆာင္ေတြမွာေတာ့ လကၡံတီးေပးတယ္၊ တခါသား က်ေနာ္မိုးေက်ာ္နဲ႕ အင္းလ်ားလိပ္ဟိုတယ္မွာ တီးတာလိုက္သြားဖူးတယ္။ မဂၤလာၾကင္စဦးေမာင္ႏွံအတြက္ ဆိုတီးေပးတဲ့သီခ်င္းက်ေနာ္ေတာ္ေတာ္ၾကိဳက္တယ္၊ မူရင္းအဆိုရွင္ သႊေအာင္ ရဲ႕ “ရက္ျမတ္မဂၤလာ” သီခ်င္းပါ ။ 

http://vocaroo.com/i/s1tun2nkfX2B

Aces အဖြဲ႕ကသီခ်င္းစီးရီးေတြကိုလက္ခံၿပီး ေနာက္ခံတီးဝိုင္းအေနနဲ႕တီးေပးတာမ်ားတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကာလေတြမွာ Stage Show ေတြေခတ္စားေနတဲကအခ်ိန္ေပါ့။ Play Boy၊ E Machine၊ The King၊ The Wild Ones။ ဒါေပမဲ့ Aces က Stage Show တခါမွမတီးဘူး၊ မိုးေက်ာ္မဆံုးခင္ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္ ေရႊတိဂံုဘုရား အေနာက္ဖက္မုဒ္ တေပါင္းပြဲမွာ Stage Show တီးဖို႕စီစဥ္ထားတယ္။ အဲဒါ Aces ရဲ႕ ပထမဆံုး Stage Show ပြဲပါ၊ Aces တီးဝိုင္းအဖြဲ႕သားေတြအတြက္ ဝတ္စံု အျဖဴေရာင္ကုဒ္အက်ၤ ီေဘာင္းဘီ ဝမ္းဆက္ေတြေတာင္ခ်ဳပ္ၿပီးၾကၿပီ။

မိုုး ေက်ာ္နဲ႕က်ေနာ္က RC2 မွာစာေမးပြဲ ႏွစ္ခါက်ၿပီးၿပီဆိုေတာ့ စာေပးစာယူေျပာင္းတက္ၾကဖို႕ လုပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္၊ သူ စတူဒီယိုမွာတီးရတဲ့အပိုင္းေတြအားတဲ့အခ်ိန္က် စာေပးစာယူသြားေလွ်ာက္ၾကမယ္ဆိုၿပီးတိုင္ပင္ထားၾကတယ္။ ၁၉၈၄ ခုႏွစ္ေဖေဖၚဝါရီထဲမွာ၊ အဆိုေတာ္ႏြဲ႕ယဥ္ဝင္းရဲ႕ မင္းသားစီးရီးသြင္းတဲ့ရက္ပိုင္းေတြ က်ေနာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ေျမနီကုန္း တပင္ေရႊထီးရုပ္ရွင္ရံုေဘးက ညလံုးေပါက္ဖြင့္တဲ့ လၻက္ရည္ဆိုင္မွာဆံုၾကတယ္၊ ညတိုင္းနီးပါးပါပဲ။ တခါတခါ ေဘ့စ္ဂစ္တာတီးတဲ့ ကိုဗစ္ (ကိုဇာလ်န္း) က ေဘးမွာထိုင္ၿပီး က်ေနာ္တို႕တိုင္ပင္တာကိုနားေထာင္တတ္တယ္။

.ႏြဲ႕ယဥ္ဝင္းရဲ႕ မင္းသားစီးရီးသြင္းတဲ့ေနာက္ဆံုးညမွာ က်ေနာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ ေရႊေတာင္ၾကားလမ္းထဲမွာ တိတ္ဆိတ္တဲ့ညသန္းေခါင္ေက်ာ္ လမ္းေလွ်ာက္ၾကရင္း က်ေနာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ပညာေရးအတြက္ စာေပးစာယူေက်ာင္းဆက္တက္ၾကဖို႕တိုင္ပင္ၾကျပန္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ကလဲ ပန္းခ်ီဆရာရူးရူးေနတဲ့အခ်ိန္ပါ။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ႏွစ္လည္ပန္းခ်ီျပပြဲေတြနဲ႕ ကံ့ေကာ္ရြာ၊ Wild Eyes စတဲ့ပန္းခ်ီျပပြဲေတြမွာ ဝင္ႏြဲေနတဲ့အခ်ိန္ပါ။ မိုးေက်ာ္က သူ ႏြဲ႕ယဥ္ဝင္းရဲ႕ မင္းသားစီးရီးမွာ တီးတဲ့အပိုင္းျပတ္ၿပီဆိုေတာ့ အားၿပီျဖစ္လို႕ ေနာက္ ၃ ရက္ေနရင္ RASU ဝင္းထဲက ဦးခ်စ္လၻက္ရည္ဆိုင္မွာ ေန႕လည္ ၁၂ နာရီဆံုဖို႕ခ်ိန္းတယ္။

က် ေနာ္တို႕အဲဒီညကေျပာတဲ့စကားေတြမွာ မိုးေက်ာ္ေျပာတဲ့စကားေတြက တခ်ိဳ႕ထူးဆန္းေနတယ္။ က်ေနာ့္ကို သူ႕ ခံစားခ်က္ေတြရင္ဖြင့္ေနတာ။ လူေတြကိုသူ သိပ္မယံုၾကည္ေတာ့တဲ့အေၾကာင္း၊ သူဘယ္ေလာက္ပဲ တျခားသူေတြအေပၚေကာင္းေကာင္း သူ႕အေပၚမွာနားလည္မႈမေပးၾကတဲ့အေၾကာင္းေတြရင္ဖြင့္တာပါ။

“မင္းေက်ာ္ခိုင္ရာ တခ်ိဳ႕သူေတြက ေစတနာနဲ႕ မတန္ၾကဘူးကြာ..၊ ေနာက္ ဘြဲ႕လက္မွတ္မရွိရင္ ငါတို႕ဘဝက လူရာမဝင္ေတာ့ဘူးလား၊ ဘြဲ႕ လက္မွတ္ရွိၿပီး ပညာမတတ္တဲ့သူေတြနဲ႕ ငါ ဘယ္လိုမွ ဆက္ဆံလို႕မရေတာ့ဘူးကြာ…၊ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ မင္းနဲ႕ငါ ေက်ာင္းျပန္တက္မယ္၊ ဒို႕ ဦးခ်စ္ဆိုင္မွာဆံုမယ္၊ ၿပီးရင္ စာေပးစာယူသြားေလွ်ာက္ၾကမယ္ကြာ … …”။
(အဲဒီစကားေတြ သူ က်ေနာ့္ကို မထင္မွတ္ပဲေနာက္ဆံုးေျပာသြားတဲ့စကားေတြပါ)

နာက္ႏွစ္ရက္ေနေတာ့ က်ေနာ္အိမ္မွာရွိေနတုန္း ကိုရဲတို႕ကိုတိုးတို႕နဲ႕ ခရမ္းျပာအေဆာင္မွာအတူေနတဲ့ ကိုစိုးထြန္း က်ေနာ့္အိမ္ေရာက္လာတယ္။ မ်က္ႏွာမေကာင္းဘူး၊ မိုင္ေက်ာ္ခင္း… ေရာ့ သတင္းစာ ဖတ္ၾကည္လိုက္အုန္း နာေရးစာမ်က္ႏွာကို တဲ့။ က်ေနာ့္အေမက အသံၾကားလို႕ မီးဖိုခန္းကေနထြက္လာၿပီး သား ဘယ္သူဘာျဖစ္လို႕လဲလို႕ေမးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းလာတာအေမ လို႕ေျပာၿပီး သတင္းစာဖတ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ နာေရးသတင္းမ်က္ႏွာမွာ ေမာင္မိုးေက်ာ္ (အသက္ ၂၆ ႏွစ္) တဲ့ … ၁၉၈၄ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁၄ ရက္ေန႕တြင္ကြယ္လြန္သည္…တဲ့၊ သတင္းလာေပးတဲ့ ကိုစိုးထြန္းလဲ မိုးေက်ာ္ဆံုးၿပီးမၾကာခင္သူလဲ ဆံုးရွာတာပါပဲ။

မိုးေက်ာ္ဆံုးသြားပံုအေၾကာင္း ရင္းႏွီးတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာျပတာက …..
မိုးေက်ာ္အိမ္ျပန္သြားၿပီး သူ႕အေမကိုေျပာတယ္
“အေမ သားတို႕ တေပါင္းပြဲ Stage Show နီးၿပီအေမ၊ သားရဲ႕ ဝတ္စံု အျဖဴေရာင္ဝမ္းဆက္ကို အေမ သ ထားေပးေနာ္” လိုု႔ သူ႕အေမကိုေျပာခဲ့ေသးတယ္။

ေနပိုင္းမွာ သူ႕အေဖအျပင္ကေနဝယ္လာတဲ့ ေခါက္ဆြဲေၾကာ္ေတြကို ညီအကိုေတြအတူတူစားၾကၿပီး သူ႕အခန္းထဲဝင္သြားတယ္။ ညပိုင္းမွာ သူ႕ညီမက အိမ္ေဘးကေနပတ္ၿပီး သူ႕အခန္းမွန္ျပဴတင္းေပါက္ကၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႕လက္မွာ ေသြးေၾကာေတြ ဓားနဲ႕ျဖတ္ထားၿပီး ေသြးအလူးလူးျဖစ္ေနတာျမင္ေတာ့ အခန္းတံခါးဖ်က္ၿပီး မိုးေက်ာ္ကို ခ်က္ျခင္းေဆးရံုပို႕ၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ မိုးေက်ာ္ ေသြးလြန္တာမ်ားၿပီး ေဆးရံုကဆရာဝန္ေတြလဲ မကယ္ႏိုင္ခဲ့ၾကပါဘူး။

ေဆးရံုကိုအသြား လမ္းမွာသူ႕ကိုရင္ခြင္ထဲေပြ႕ထားတဲ့ သူ႕အေဖကို
“က်ေနာ္ေတာ့ မရေတာ့ဘူး အေဖ”လို့ေျပာခဲ့ေသးတယ္။

မိုးေက်ာ္အိမ္က ကမၻာေအးဘုရားလမ္းက ၾကည္ေအးကိတ္မုန္႕တိုက္ေဘးက အိမ္ပါ။

က်ေနာ္နဲ႕မိုးေက်ာ္လည္း ဦးခ်စ္ဆိုင္မွာ ျပန္မဆံုႏိုင္ၾကေတာ့ပါဘူး…
က်ေနာ္လည္း ေက်ာင္းဆက္မတက္ျဖစ္ေတာ့ပါ။

မိုးေက်ာ္ဆံုးေတာ့ ၁၉၈၄ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၁၄ ရက္ေန႕၊ သူ႕အသက္ ၂၆ႏွစ္ (၁၉၅၈ ဖြား)

ခိုင္ထူးလည္း ဆံုးသြားခဲ့ပါၿပီ၊ ၁၉၅၆ ခုႏွစ္ ဇန္နဝါရီလ ၂၈ ရက္ေန႕ဖြား၊ ကြယ္လြန္ေတာ့ ၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္ ၾသဂတ္စ္လ ၉ ရက္ေန႕ ၊ သူ႕အသက္ ၆၁ ႏွစ္။

ဘိုတင့္ (ရာျပည့္) ဆံုးေတာ့ ၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ ၊ ဒီဇင္ဘာ (၉)ရက္ေန႕၊ သူ႕အသက္ ၅၄ႏွစ္ (၁၉၅၅ ဖြား)

ဘိုတင့္က မိုးေက်ာ္ဆံုးေတာ့ မိုးေက်ာ္ကိုအမွတ္တရအေနနဲ႕ သီခ်င္းေရးၿပီးဆိုတယ္၊ တေကာင္တည္းပဲ..ျခေသၤ့ စီးရီးမွာ ..သီခ်င္းနာမည္က “ေတးျမံဳငွက္သို႕ တမ္းခ်င္း”။ https://www.youtube.com/watch?v=XFFNiRyWQuI

ခိုင္ထူးရဲ႕ မေကာင္းလည္းကိုယ္၊ ေကာင္းလည္းကိုယ္ (၁၉၈၅) စီးရီးမွာ မိုးေက်ာ္အတြက္ သတိရစြာ ရာျပည့္နဲ႕ သားေထြးတို႕ ေရးစပ္ခဲ့ၾကတဲ့ “၈၄ ရက္စက္တယ္”
စာသား- ရာျပည့္ ၊ သံစဥ္ – သားေထြး
ေတးဆို – ခိုင္ထူး ၊ သားေထြး (၁၉၈၄)
ေတးဂီတ – ေတးပန္းခ်ီ (The Aces) ၊ Usher.  https://www.youtube.com/watch?v=Ds6coGghZXQ

မိုးေက်ာ္ 
(တင္ဝင္း ေဆး/မန္း ေရးသားၿပီး ခိုင္ထူး ဆိုသည္ ) 
http://www.mediafire.com/file/rrswy8f474iwzcv/

ေႂကြခ်ိန္မသင့္ ေႂကြတဲ့ပန္းမို႔ – ေရး/ ဆို- ကိုေနဝင္း
https://soundcloud.com/tinak-784725228/vdl8hab2b9xz

မိုးေက်ာ္ေနာက္ဆံုးခရီးဆက္ထြက္သြားေတာ့ အေနာက္တိုင္းဝတ္စံုအျဖဴေရာင္နဲ႕ပါ။
အဲဒီႏွစ္ ၁၉၈၄ ေရႊတိဂံုဘုရားတေပါင္းပြဲမွာ တီးမဲ့ Aces အဖြဲ႕ရဲ႕ Stage Show အစီအစဥ္ဖ်က္လိုက္ပါတယ္။

မင္းေက်ာ္ခိုင္

စာႂကြင္း(၁)။

မိုးေက်ာ္ရဲ႕ဓာတ္ပံုေတြမရခင္တုန္းက က်ေနာ္ မိုးေက်ာ္ရဲ႕ပံုျပန္ျမင္ေယာင္ၿပီးေရးခဲ့ဖူးပါတယ္၊ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တုန္းကပါ။
ခုေတာ့ သူ႕တူဆီက မိုးေက်ာ္ရဲ႕ပံုေတြ ေတြ႕ရျမင္ရတဲ့အတြက္ ဝမ္းသာ၊ ဝမ္းနည္းျဖစ္ရတဲ့အျပင္ အတိတ္ကာလေတြကို ျပန္ျမင္ေယာင္ေအာက္ေမ့မိရပါေၾကာင္း….။

စာႂကြင္း(၂)။

က်ေနာ့္ မိုးေက်ာ္အမွတ္တရစာစုအတြက္ –
ဓာတ္ပံု ခရက္ဒစ္ Kyaw Zay Ya and Shu Hone
သီခ်င္းေခါင္းစဥ္ေတြနဲ႕ စားသားေတြရွာေဖြအကူအညီေပးခဲ့တဲ့ ညီငယ္ သားငယ္ Zin Wai Latt ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္။